Sök i arkiven

Åkestam Holst m fl
Kungsgatan 5
Box 7103
103 87 Stockholm
Phone: +46 8 14 11 11
Fax: +46 8 21 68 10
Skriv ett mail / Email us
Vi jobbar här / Our people

Antal inlägg: 1764
Kommentarer: 1249

« juli 2014 | Hem | september 2014 »


För dig som älskar energi men vill slippa tänka på el.

Skellefteå Kraft är utmanaren från Norrland som vet att även de mest pålästa människorna i vårt land tycker att el är svårt att förstå, frustrerande att betala och på det stora hela något man inte orkar lägga speciellt mycket kraft på.

Men som kund hos Skellefteå Kraft så behöver du inte tänka på el mer än nödvändigt. Inga krångliga fakturor eller dolda avgifter, kundservice som är öppen 7 dagar i veckan och elavtal som är enkla att begripa gör att du kan lägga din energi på andra saker än el.

Kampanjen börjar snart rulla i TV och kommer att utökas med radio och digitala medier inom några veckor.








Under sommaren tjuvstartade vi höstens kampanj med att låna lite uppmärksamhet från glassbilen.



Möt den lilla hästen som ska göra ATG störst.

Vinnie är en mycket liten häst med stora drömmar. Han är hjälten i vår nya reklam för ATG under det lika nya konceptet ”Ingen dröm är för stor”. ATG satsar på att bli Nordens största spelbolag och med Vinnies hjälp vill vi intressera många fler människor än de som idag spelar på trav. Inom kort kommer också nya spel att lanseras. Här kan du se den första filmen av flera som kommer, i regi av Felix Herngren på FLX. Musik: Adam Nordén.
Besök Vinnie på vinnie.se och på Facebook.

 

Our latest work for ATG - Swedish horseracing

Vinnie is a small horse with big dreams. He’s the star in our new campaign for ATG under the equally new communication concept ”No dream is too big”. Following ATG's vision to become the leading betting company in the Nordics, we’ll use Vinnie to attract a much larger group of gamblers than the ones interested in horseracing. This commercial is  the first of many about Vinnie, directed by Felix Herngren at FLX. Music: Adam Norden. Visit Vinnie at vinnie.se or at Facebook.com.

 

 

 

 

Utomhus-vinnie

 

Helsida-vinnie

Friskis & Svettis: Lust har ingen gräns

Friskis vill locka fler människor att börja träna genom att vara en motpol till träningshetsen. Allt prat om om prestation (platt mage på åtta veckor, kom i maratonform på nolltid) får många som inte tränar att känna ett ännu större motstånd till att börja. I sin första rikstäckande kampanj "Oanade krafter" bryter man normer för hur träningsreklam brukar se ut. En rejält kurvig kvinna, en 75-åring man och en smal ung kille visar att Friskis är för alla. Hos Friskis tränar du för att må bättre i vardagen.

FRISKIS_annons3

 

FRISKIS_annons1

 

FRISKIS_annons2